Page 5 - Best Of Wine Tourisme Guide 2018
P. 5

SOMMAIRE / CONTENTS                                                    SYMBOLES / SYMBOLS


        Édito/Edito  ...................................................................................... 1  Accueil handicapés / Disabled facilities

        Réseau des Capitales de Grands Vignobles                                   Boutique / Shop
        Great Wine Capitals Global Network  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4  Hébergement / Accommodation facilities

        Best Of Wine Tourism ......................................................................... 5  Restauration / Catering facilities
        Adelaide I South Australia (Australie/Australia) ........................................... 6  Salles de réunion / Meeting facilities
                                                                                   Visite guidée / Guided tour
        Bilbao I Rioja (Espagne/Spain) ............................................................. 12
                                                                                   Visite guidée gratuite / Free guided tour
        Bordeaux (France/France) .................................................................. 16
                                                                                   Dégustation gratuite / Free tasting
        Carte des Best Of Wine Tourism à Bordeaux/
        Bordeaux Awards location .................................................................... 18  Langues parlées / Spoken languages

        Mainz I Rheinhessen (Allemagne/Germany)  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
        Mendoza (Argentine/Argentina)  ............................................................36
                                                                               Gagnant international  GLOBAL
        Porto (Portugal/Portugal) ................................................................... 42  Global winner  WINNER
        San Francisco I Napa Valley (États-Unis/USA)  ......................................... 48  Gagnant régional  GOLD
                                                                                                     WINNER
                                                                               Regional winner
        Valparaíso / Casablanca Valley (Chili/Chile) ............................................. 54  Prix spécial  SPECIAL
                                                                               Special award         AWARD
        Verona (Italie/Italy) ........................................................................... 60

        Agences de voyages spécialisées dans le tourisme vitivinicole à Bordeaux /    Catégorie
        Wine tourism incoming travel agencies in Bordeaux ...................................... 66   Category



                                                                                                                     3
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10